1)У землі вона зростає
І
брунатний колір має.
Її
смажуть і печуть,
Її
варять і товчуть.
Овоч
цей всі люблять дуже,
Як же
він зоветься, друже?
(Картопля)
2) В
сукні зеленій стоїть на городі,
Дуже
дивуються всі її вроді.
Коси
довгі, зуби білі,
Хто ж
це є на самому ділі?
(Кукурудза)
3) До
мене з повагою ставляться всі
Хоч в
лісі стою на одній нозі.
Як
тільки до лісу грибник завітає,
То
зразу поклоном мене привітає.
(Гриб)
4)Цього
фрукту по шматку
В чай додам я
до смаку.
Запашистий та
кисленький,
Наче сонечко
жовтенький.
(Лимон)
Завдання «Кіт
у мішку»
Учні по черзі достають із мішка предмети кухонного інвентарю, називають
і розповідають, яку функцію вони виконують, (наприклад: тертка, ложка, вилка,
дерев`яна дошка, підстава, металеві кришки, ножі, щіпці для банок, машинка для
закручування тощо).
Завдання «Плутанка»
У зашифрованих словах є посуд та інвентар, який
нам потрібен для консервування харчових продуктів.
1. ІСКЯЛН
АБНИК________________________________(СКЛЯНІ БАНКИ)
2. ІЖНО___________________________________________________(НОЖІ)
3. МАЛЕЬВАОАН
КРСАЛЯТУ____________(ЕМАЛЬОВАНА КАСТРУЛЯ)
4. ЕВ`РДІНЕЯ
ИДОШК_________________________(ДЕРЕВ`ЯНІ ДОШКИ)
5. АШИНАКМ
ЛДЯ НЯНАКУЧЗАРУА________________ (МАШИНКА ДЛЯ ЗАКРУЧУВАННЯ)
6. ВМЕТІАЕЛ
ИКШРИ________________________(МЕТАЛЕВІ КРИШКИ)
7. ВПАІДСТАК_______________________________________(ПІДСТАВКА)
8. ЕРТКАТ_______________________________________________(ТЕРТКИ)
|